Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Warrior!

Av Lilla Elle - 12 mars 2013 16:03

Skepp Ohoj Loggboken!   

 


Jag har nu slutat för dagen, och ska alldeles strax gå hem. Solen skiner så man borde ju vara som glad men dagen har inte gått så bra som jag hoppats faktiskt. Har inte fått sälja något idag och det känns ju, det tar ju emot väldigt mycket, men jag är en krigare så imorn så kommer jag återigen med nya krafter och då kommer de gå bättre än vad det gjorde idag.


Sen lyckades jag få med sötnöten på hockey ikväll också så där har jag ju något att se fram emot. ;) Det är slutspel och vi möter Färjestad och vi ligger under med 3-0 ;/ Det suger verkligen pungråtta, men va fan, ikväll tar vi det.


Imorn ska jag ringa utav bara fan och jag kommer att få sälja en jävla massa. Det kör vi på!


Modo hockey i vårt hjärta! 

  - L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Elle - 11 april 2013 13:59

Skepp Ohoj! Ja nu sitter jag här svettandes utanför i 'fika' rummet och väntar på att introduktionen ska börja.. Saknar mina gamla MiROiare. :( Minns hösten 2011 då vi satt här och åt lunch när vi hade varit på studie besök på Fjällräven cente...

Av Lilla Elle - 19 mars 2013 22:46

Jag har sådan besluts ångest. Hur ska jag göra? Vad borde jag göra? Vad är de rätta att göra? De rätta vore kanske att säga rakt ut exakt som jag känner, men hur ska jag kunna göra de när jag känner mig så osäker? "Listen to your heart when y...

Av Lilla Elle - 18 mars 2013 15:50

MODO HOCKEY ÄR DEM BÄSTA!! - HEJA HEJA HEJA MODO!   Vi kommer att vinna ikväll! Det känner jag på mig! ...

Av Lilla Elle - 18 mars 2013 15:20

Ohoj landkrabbor!   Jag kan bli ganska less ibland på vissa saker, men allt det där är det inte meningen att jag ska prata om idag. Nej utan jag tänkte ta upp en annan grej. Vissa människor kan vara så dryga ibland. Inte alla det säger jag inte, ...

Av Lilla Elle - 11 mars 2013 12:48

Skepp Ohoj Dönickar!   Ja du snart är min praktik tid här på PM slut och ska ringa till arbetsförmedlingen för att se om jag kan få en månad till. Det är ju också i dessa vår tider som en del brukar kunna få vår depressioner. Jag måste fan säga d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards