Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

På Jobbet!

Av Lilla Elle - 23 januari 2013 13:36

Skepp Ohoj!


Jag har just nu avslutat min lunch och ska snart till åh börja ringa fler företag - eftersom att det är det som jag arbetar med! Ringa företag och försöka sälja på dem (o)nyttiga kemikalier för städ och avlopp och allt däremellan! 


(Ska bara kort skriva att denna bloggen kommer att handla om i princip allt jag har på hjärnan! Haha, nej men vi får väl an se vad jag kom åh skriva!)


So for the moment, back to work!


- Over and Out -

/L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lilla Elle - 11 april 2013 13:59

Skepp Ohoj! Ja nu sitter jag här svettandes utanför i 'fika' rummet och väntar på att introduktionen ska börja.. Saknar mina gamla MiROiare. :( Minns hösten 2011 då vi satt här och åt lunch när vi hade varit på studie besök på Fjällräven cente...

Av Lilla Elle - 19 mars 2013 22:46

Jag har sådan besluts ångest. Hur ska jag göra? Vad borde jag göra? Vad är de rätta att göra? De rätta vore kanske att säga rakt ut exakt som jag känner, men hur ska jag kunna göra de när jag känner mig så osäker? "Listen to your heart when y...

Av Lilla Elle - 18 mars 2013 15:50

MODO HOCKEY ÄR DEM BÄSTA!! - HEJA HEJA HEJA MODO!   Vi kommer att vinna ikväll! Det känner jag på mig! ...

Av Lilla Elle - 18 mars 2013 15:20

Ohoj landkrabbor!   Jag kan bli ganska less ibland på vissa saker, men allt det där är det inte meningen att jag ska prata om idag. Nej utan jag tänkte ta upp en annan grej. Vissa människor kan vara så dryga ibland. Inte alla det säger jag inte, ...

Av Lilla Elle - 12 mars 2013 16:03


Skepp Ohoj Loggboken!      Jag har nu slutat för dagen, och ska alldeles strax gå hem. Solen skiner så man borde ju vara som glad men dagen har inte gått så bra som jag hoppats faktiskt. Har inte fått sälja något idag och det känns ju, det tar ju...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards